.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
غزل خداحافظی هواداران برای استیلی

دیدار دو تیم نفت تهران و پرسپولیس از ساعت ۱۸:۱۵ در ورزشگاه آزادی و در حضور حدود ۱۵ هزار تماشاگر برگزار شد. پرسپولیس برابر نفت هم بدون گل متوقف شد و چهارمین تساوی این فصل خود را کسب کرد.

به گزارش شمال ، بازیکنان پرسپولیس پیش از این بازی نزد روانشناس رفته بودند و علی پروین هم که به عنوان مدیر فوتبال این تیم شده بودف اما ظاهرا جلسه روانشناسی و حضور پروین نیز دردی از پرسپولیس بحران‌زده درمان نکرد.

در نیمه دوم زور پرسپولیس به نفت نرسید و شاهد یک بازی پر برخورد بین دو تیم بودیم که بازیکنان دو تیم مدام بر روی هم خطا می‌کردند.

هواداران پرسپولیس در جریان بازی بارها علیه سرمربی تیم‌شان و حتی بازیکنان شعار دادند تا وضعیت این تیم همچنان تیره و تار و بحرانی باشد.

هدایت ممبینی داور مسابقه به رضا معقولی، حمید فتحی، مجتبی زارع و میثم خسروی از نفت و محمد نصرتی، جواد کاظمیان و محمد نوری از پرسپولیس کارت زرد نشان داد.

با این تساوی نفت با ۲۲ امتیاز شد و همچنان در صدر جدول باقی ماند و پرسپولیس ۱۳ امتیازی هم در رده یازدهم است.


هواداران پرسپولیس در اواخر مسابقه برای سرمربی این تیم غزل خداحافظی خواندند.


به گزارش شمال ، هواداران پرسپولیس از دقیقه ۸۸ به بعد برای حمید استیلی سرمربی این تیم غزل خداحافظی خواندند و خواستار جدایی او از پرسپولیس شدند. در پایان مسابقه نیز تماشاگری به سمت او بطری آبی پرت کرد.

* هواداران در طول بازی نیز شعار دادند:‌ "بی‌...‌ها حیا کنید، پرسپولیس را رها کنید" که خطاب آنها به بازیکنان بود.

* علی پروین، محمد پنجعلی و نادر محمدخانی با عصبانیت ورزشگاه را ترک کردند. پروین به دلیل ناراحتی با خبرنگاران مصاحبه نکرد.

* علی کریمی و احمدرضا عابدزاده تنها نفراتی بودند که تشویق شدند.

* مازیارد زارع و هادی نوروزی در دقیقه ۹۴ بر سر زدن ضربه کاشته با یکدیگر جروبحث کردند و در نهایت زارع روی نوروزی را بوسید و از او خواست که ضربه را بزند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 30 مهر 1390
خدا ذلیلت کنه استیلی با این تیم درست کردنت با اعصاب و روان ما بازی می کنی یک مشت آدم بی غیرت و بی تعصب و جمع کردی دور خودت همش دارید می رید تفریح کیش و ترکیه با پول بیت المال و پول این مردم بدبخت - یک سری ا ز مردم ماهی 300 هزار هم درامد ندارند اون وقت شما یکسال بیش از 300 میلیون پول می گیرید و به هیچ جاتون هم بر نمی خوره

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.041 seconds.